DZIEŃ TRZECI

AGENDA

10:00 - 11:00 Lockowanie rekordów Salesforce od podszewki - Michał Michalec

Abstrakt prezentacji

W jaki sposób Salesforce zapewnia spójność danych w środowisku gdzie wiele osób może modyfikować te same rekordy w tym sammy czasie? Record Locking! Co to jest, jak działa (i po co?), jaki ma wpływ na sposób modelowania danych? Czy dotyka tylko obiektów customwowych w SF a może także w nieoczywisty sposób relacji natywnych na platformie? Jak daleko sięga mechanizm lockowania pomiędzy różnymi obiektami? Zapraszam na opowieść o ukrytych mechanizmach Salesforce dotyczących lockowania rekordów, oraz ich wykrywaniu.

11:00 - 11:30 Przerwa na kontakt z Wystawcami

11:30 - 12:30 Predicting customer churn with Einstein Discovery - Michal Drazil

Abstrakt prezentacji

How can we start with predictive analytics based on the data in our Salesforce CRM? Do we need a team of data scientists to run AI initiatives? Michal Drazil invites you to his session called “Predicting Customer Churn with Einstein Discovery”, where he will present a case study based on the experience of a major Property Management System startup company. This session will be held in English.

12:30 - 13:00 Przerwa na kontakt z Wystawcami

13:00 - 14:00 Dyryguj swoją aplikacją przy pomocy Flow Orchestrator- Wojciech Jurek

Abstrakt prezentacji

Zaprezentowana zostanie nowa funkcjonalność Salesforce - Flow Orchestrator. Omówiony zostanie sposób tworzenia procesu, jego ograniczenia oraz zastosowania. Przedstawione zostaną także praktyczne przykłady i przypadki użycia.

14:00 - 15:00 Długa przerwa na kontakt z Wystawcami

15:00 - 16:00 Jak naprawić usterkę? Praktyczne zastosowanie Salesforce Field Service w branży nieruchomości. - Mariusz Stefański

Abstrakt prezentacji

Niebawem...

16:00 - 16:30 Przerwa na kontakt z Wystawcami

16:30 - 17:30 Chatboty w Salesforce, czyli Einstein Bots. - Bartosz Suchocki

Abstrakt prezentacji

Podczas prezentacji dowiemy się jak skonfigurować chatboty w Salesforce - nauczymy się jak je efektywnie uczyć, powiązać z logiką backendową oraz upiększyć frontendowo. Omówimy typowe problemy implementacyjne i porozmawiamy o realnych korzyściach z wdrożenia chatbotów. Wszystko pokażemy na budowanym na żywo bocie.

17:30 - 18:00 Przerwa na kontakt z Wystawcami