DZIEŃ TRZECI
AGENDA
10:00 - 11:00
Lockowanie rekordów Salesforce od podszewki - Michał Michalec
W jaki sposób Salesforce zapewnia spójność danych w środowisku gdzie wiele osób może modyfikować te same rekordy w tym sammy czasie? Record Locking! Co to jest, jak działa (i po co?), jaki ma wpływ na sposób modelowania danych? Czy dotyka tylko obiektów customwowych w SF a może także w nieoczywisty sposób relacji natywnych na platformie? Jak daleko sięga mechanizm lockowania pomiędzy różnymi obiektami? Zapraszam na opowieść o ukrytych mechanizmach Salesforce dotyczących lockowania rekordów, oraz ich wykrywaniu.
11:00 - 11:30 Przerwa na kontakt z Wystawcami
11:30 - 12:30
Predicting customer churn with Einstein Discovery - Michal Drazil
How can we start with predictive analytics based on the data in our Salesforce CRM? Do we need a team of data scientists to run AI initiatives? Michal Drazil invites you to his session called “Predicting Customer Churn with Einstein Discovery”, where he will present a case study based on the experience of a major Property Management System startup company. This session will be held in English.
12:30 - 13:00 Przerwa na kontakt z Wystawcami
13:00 - 14:00
Dyryguj swoją aplikacją przy pomocy Flow Orchestrator- Wojciech Jurek
Zaprezentowana zostanie nowa funkcjonalność Salesforce - Flow Orchestrator. Omówiony zostanie sposób tworzenia procesu, jego ograniczenia oraz zastosowania. Przedstawione zostaną także praktyczne przykłady i przypadki użycia.
14:00 - 15:00 Długa przerwa na kontakt z Wystawcami
15:00 - 16:00
Jak naprawić usterkę? Praktyczne zastosowanie Salesforce Field Service w branży nieruchomości. - Mariusz Stefański
Niebawem...
16:00 - 16:30 Przerwa na kontakt z Wystawcami
16:30 - 17:30
Chatboty w Salesforce, czyli Einstein Bots. - Bartosz Suchocki
Podczas prezentacji dowiemy się jak skonfigurować chatboty w Salesforce - nauczymy się jak je efektywnie uczyć, powiązać z logiką backendową oraz upiększyć frontendowo. Omówimy typowe problemy implementacyjne i porozmawiamy o realnych korzyściach z wdrożenia chatbotów. Wszystko pokażemy na budowanym na żywo bocie.
17:30 - 18:00 Przerwa na kontakt z Wystawcami